Voor jou, gratis, dit e-book. Vertel ons waar we het naar toe mogen sturen!  

Close

Speed Search!

Snel zoeken naar een passende training.

Succesvol op de beurs




Contacten leggen op de beurs in wel even wat anders! Ook een doorgewinterde verkoper kan zich daar zelfs behoorlijk opgelaten voelen. Toch is een beurs vaak een uitstekende gelegenheid om nieuwe contacten op te doen en uzelf als organisatie te profileren.

In de training ‘Succesvol op de beurs’ krijgt u voldoende vaardigheden aangereikt om u zeker te voelen in een beurssituatie. Door uzelf hierin te trainen zult u het maximale halen uit een beurs of tentoonstelling.

- Voor wie

Iedereen die diens organisatie vertegenwoordigt op een beurs of tentoonstelling en diens invloed op de passerende bezoeker wil optimaliseren.

+ Wat leert u

De deelnemers weten hun bezoekers effectief te benaderen, hun product optimaal te presenteren en te komen tot nieuwe zakencontacten.

+ Duur van de training

2 dagen, de tweede dag met acteur. 

Het hier beschreven programma dient als voorbeeld. Na inventarisatie van uw leerwensen maken wij een voorstel op maat. Trainingsbureau GOAL trainingen traint groepen van 5 - 500 personen. Voor individuele leervragen (1/2 personen) biedt trainingsbureau GOAL trainingen 'Coaching on the job' van 2-3 bijeenkomsten.

Modules van deze training zijn ook als korte workshop te organiseren. Combinaties van workshops laten zich uitstekend samenstellen in een interactief trainings-event! Grote groepen trainen?  Vraag naar een voorstel op maat over communicatiesamenwerkenklantgerichtheidleiderschap en verbinding.

Wij leveren maatwerk! Ook voor uw organisatie. Bel GOAL trainingen 010 - 71 444 55, stel 'live' uw vraag aan onze opleidingsadviseur of stuur ons een e-mail.

+ Wat houdt de training in

Na deze training weet u;

  • De mogelijkheden en valkuilen van deelname aan beurzen en tentoonstellingen;
  • Hoe u contacten met bezoekers kunt leggen;
  • Hoe u gesprekken met het gewenste resultaat kunt afsluiten;
  • Hoe u effectief een product of de dienst kunt presenteren en demonstreren;
  • Hoe om te gaan met bezoekers die een klacht hebben;
  • Vervolg te geven aan verworven contacten.

+ Hoe gaan we te werk

Voorafgaand aan de training ontvangt u een vragenlijst. Deze lijst geeft de trainer inzicht in uw leerdoelen en de samenstelling van de groep. In de training maken we de theorie inzichtelijk met praktijk- en videovoorbeelden.

Vervolgens oefent u in praktijksimulaties beurs/tentoonstelling-situaties. In iedere oefening wordt u door de trainer van individuele feedback voorzien. Om het geleerde te vertalen naar de eigen praktijksituatie krijgt u tussen de twee trainingsblokken een praktijkopdracht mee.

Op de tweede dag vindt een beurs-simulatie plaats. Een professionele trainingsacteur vertolkt hierbij de rol van de beursbezoeker. Tot slot zet u de verworven inzichten om in een concreet praktijkplan.